Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dival Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku przy ul. Szafarnia 11/F8, 80-755 Gdańsk, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr: 0001077140, NIP: 5833497174, REGON: 52725944800000, zwana dalej: „Administratorem”.

  2. Niniejsza polityka prywatności Serwisu ma charakter informacyjny, co oznacza, że nie jest ona źródłem praw ani obowiązków dla Klientów. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania plików cookies.

2. PRZETWARZANE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) (zwana dalej: Ustawą o ochronie danych osobowych) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.) i inne powszechnie obowiązujące akty prawne.

  2. Dane osobowe przetwarzane są w związku ze sprzedażą usług oferowanych przez Sprzedawcę w Serwisie. W szczególności, dane osobowe przetwarzane są w związku z umożliwieniem kontaktu ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego, prowadzenia dokumentacji i świadczenia usług, prowadzenia rekrutacji, ewentualnie obsługi płatności za usługi oraz wysyłania informacji marketingowych, o ile wyrazili Państwo zgodę na ich otrzymywanie.

  3. Przetwarzane dane obejmują imiona, nazwiska, dane kontaktowe, dane adresowe, a w razie potrzeby także CV, życiorys, numery rachunków bankowych, dane rejestrowe i ewidencyjne (np.: numer PESEL, nr dowodu osobistego).

  4. Podstawą i celem przetwarzania danych jest zawarcie i wykonanie umowy lub realizacja usług przez Sprzedawcę oraz wykonanie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, np.:

    1. przechowywanie danych na potrzeby przyszłych postępowań uprawnionych organów;

    2. składanie i rozpatrywanie reklamacji;

    3. rozliczenie danin publicznoprawnych;

    4. usprawiedliwiony interes prawny;

    5. udokumentowanie realizacji transakcji;

    6. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń;

    7. marketing;

    8. tworzenie zestawień, analiz i statystyk, w tym obrotu i sprzedaży, na potrzeby wewnętrzne;

    9. archiwizacja zgodnie z właściwymi przepisami;

3.POCHODZENIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Przetwarzane dane osobowe przekazywane są nam bezpośrednio przez osoby, których dane dotyczą.

  2. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz może stanowić warunek zawarcia umowy i przystąpienia do realizacji umowy lub usług.

4.PRAWO KONTROLI

  1. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

  2. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

  3. W przypadku udzielenia przez Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora zgoda może być odwołana w każdym czasie.

  4. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej, Klient powinien kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie na adres Administratora.

5.ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

  1. Przetwarzane dane osobowe, w tym przez osoby upoważnione, możemy przekazać:

    1. podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu;

    2. podmiotom pośredniczącym w transakcji;

    3. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym informatyczne, prawne i rachunkowe;

    4. innym administratorom danych, których udział jest konieczny do realizacji umowy, w tym firmom transportowym;

    5. organom wymiaru sprawiedliwości,

    6. urzędom państwowym lub samorządowym.

6.CZAS PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator przetwarza dane przez czas niezbędny aby osiągnąć cel przetwarzania. Po zakończeniu go, archiwizujemy dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Z uwagi na ustawowe okresy przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych oraz okres przedawnienia roszczeń publicznoprawnych, dane osobowe usuwane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

7.PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI

  1. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania jej danych osobowych w sposób wskazany pod adresem www.giodo.gov.pl.

8.PLIKI COOKIES

  1. Serwis korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te: są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.) i nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia.

  2. W Serwisie ciasteczka wykorzystywane są w celach: zapamiętywania Twojej sesji, statystycznych, marketingowych oraz w celu prezentowania funkcji Serwisu.

  3. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

  4. Jeśli Klient nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a nawet uniemożliwić korzystanie z Serwisu.

9.ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce prywatności. O wszelkich zmianach użytkownicy będą informowani poprzez umieszczenie zaktualizowanej wersji Polityki prywatności na stronie internetowej.